Le Point Magazine Dactualits App Reviews

By LE POINT

star star star star_half star_border 3.5 / 5
Le Point Magazine Dactualits app review

Le Point Magazine Dactualits App Info

  • 38 Ratings
  • Price: Free
  • Category: News
  • Updated: Nov 22 2018
  • Version: 7.7.1
  • Size: 120.32 MB
  • Seller: LE POINT
  • © LE POINT

Le Point Magazine Dactualits App Screenshots

  • Le Point Magazine Dactualits review screenshots
  • Le Point Magazine Dactualits review screenshots
  • Le Point Magazine Dactualits review screenshots
  • Le Point Magazine Dactualits review screenshots
  • Le Point Magazine Dactualits review screenshots

Customer Reviews of the Le Point Magazine Dactualits App

Parfait

star star star star star

Mahdi86's Review of Le Point Magazine Dactualits

Reviewed on 8/4/18 4:04 AM

Parfait

Arnaque!

star star_border star_border star_border star_border

Michael Kaels's Review of Le Point Magazine Dactualits

Reviewed on 6/15/18 6:16 AM

J'ai payé $2.99 pour lire le dernier numéro du point que j'aime beaucoup. Tours les articles a l'intérieur étaient réservés aux abonnés. Quelle anarque! Je veux être remboursé!

Meilleur hebdo français

star star star star star

Mais6280's Review of Le Point Magazine Dactualits

Reviewed on 6/11/18 7:38 PM

Lecteur du Point depuis sa création par des journalistes de l’Express qui n’étaient pas d’accord avec la ligne politique de JJS, je dis toujours à mes amis américains que c’est le meilleur magazine français. Chaque jour je réserve du temps pour lire vos infos de la journée. Continuez! Jack

M.

star star star star star

Brahamh's Review of Le Point Magazine Dactualits

Reviewed on 11/22/18 12:33 PM

Good

Best news magazine in France

star star star star star

Laurentftx's Review of Le Point Magazine Dactualits

Reviewed on 11/22/18 12:33 PM

Tried most of the news magazines in France and le Point is the best one

Broken

star star_border star_border star_border star_border

Real Frog's Review of Le Point Magazine Dactualits

Reviewed on 11/22/18 12:33 PM

With IOS8 this app is broken. The update deleted all purchased issues and will not allow their download.

Super

star star star star star

Oldece's Review of Le Point Magazine Dactualits

Reviewed on 11/22/18 12:33 PM

C'est un tres bon app, tres stable en general avec une bonne mise à jour !!Je suis aux Etats-Unis et ca me permet d'avoir rapidement dans la rue ou dans le train des nouvelles de la France.

Merci

star star star star star

Reikienergy's Review of Le Point Magazine Dactualits

Reviewed on 11/22/18 12:33 PM

Très pratique et on y trouve des news qu'on ne lit pas ailleurs.

Practice!

star star star star star

HeyCatFace's Review of Le Point Magazine Dactualits

Reviewed on 11/22/18 12:33 PM

Its a great way to practice my French. Interesting stories to read!

Crashes constantly on the iPhone4.

star star star star_border star_border

PFossiet's Review of Le Point Magazine Dactualits

Reviewed on 11/22/18 12:33 PM

The app is decent enough but I must remove/reinstall every month: once it starts crashing there is no hope - you need to reinstall.